PSZ Hansje Pansje (VVE)

Postcode en Plaats: 7322 EL Apeldoorn
Website school: www.prmargriet.pcboapeldoorn.nl
LRK-nummer: 177780174

Bij peuterspeelzaal Hansje Pansje wordt een veilige, stimulerende en uitdagende omgeving gecreëerd voor peuters van 2-4 jaar. De peuterspeelzaal is een ideale voorbereiding op de basisschool.
Peuterspeelzaal Hansje Pansje is een VVE locatie en is gevestigd in de Prinses Margriet school.

VVE ( Voor- en vroegschoolse educatie) houdt in dat kinderen op jonge leeftijd meedoen aan educatieve programma’s. De programma’s beginnen in de peuterspeelzaal en lopen door in de eerste twee groepen van de basisschool. Peuterspeelzaal Hansje Pansje werkt met Kaleidoscoop, een educatieve methode voor jonge kinderen. De methode richt zich op de brede ontwikkeling van kinderen, met speciale aandacht voor de taalontwikkeling.
Kinderen kunnen bij Hansje Pansje terecht vanaf de leeftijd van 2 jaar en stromen door vanaf hun 4e jaar naar de basisschool.
Kaleidoscoop beperkt zich niet alleen tot de peuterspeelzaal maar vormt een geheel met het programma van de basisschool.
Er is een samenwerkingsverband met de Prinses Margriet school.

U kunt gerust binnen komen lopen bij één van onze peuterspeelzalen. De pedagogisch medewerkers kunnen dan uw vragen beantwoorden en u kunt een inschrijfformulier meenemen.Go on, start editing...

Maandag: 08.30 - 12.15 uur
Woensdag: 08.30 - 12.15 uur