PSZ De Spil (VVE)

Adres: Thorbeckestraat 8
Postcode en Plaats: 7331 RG Apeldoorn
Website school: www.emma.pcboapeldoorn.nl

Bij peuterspeelzaal De Spil wordt een veilige, stimulerende en uitdagende omgeving gecreëerd voor peuters van 2-4 jaar. De peuterspeelzaal is een ideale voorbereiding op de basisschool.
Peuterspeelzaal De Spil is een VVE locatie en is gevestigd in basisschool Koningin Emma.

De programma’s beginnen in de peuterspeelzaal en lopen door in de eerste twee groepen van de basisschool. Peuterspeelzaal De Spil werkt met Startblokken, een educatieve methode voor jonge kinderen. De methode richt zich op de brede ontwikkeling van kinderen, met speciale aandacht voor de taalontwikkeling.
Kinderen kunnen bij De Spil terecht vanaf de leeftijd van 2 jaar en stromen door vanaf hun 4e jaar naar de basisschool.
Startblokken beperkt zich niet alleen tot de peuterspeelzaal maar vormt een geheel met het programma van de basisschool. Er is een samenwerkingsverband met basisschool Koningin Emma.

Maandag: 08.15 - 12.00 uur
Dinsdag: 12.45 - 15.15 uur